Onze 3 actiegebieden

Bébé attrapant la main d'un adulte
Onderzoek ondersteunen

Sinds 1982 steunt de Stichting Mustela gezondheidswerkers via haar prijzen en onderzoeksbeurzen om het werken rond de ontwikkeling van kinderen en ouderschap aan te moedigen.

Enfant qui pleur dans les bras de son père
Informeren om te sensibiliseren

De Stichting Mustela concentreert haar preventiewerking rond informatie- en bewustmakingsinstrumenten voor gezondheidswerkers en het grote publiek.

Enfants tapant dans les mains d'un adulte
Actie op het terrein

De Stichting Mustela begeleidt verenigingen die zich inzetten voor meer aandacht voor kinderen in kwetsbare situaties en ondersteunt ook noodhulpprojecten, afhankelijk van de actuele ontwikkelingen, rond de wereld.

Une femme pédiatre face à une jeune fille

Prijs Sociale Pediatrie

De Stichting Mustela Belgium ondersteunt onderzoeksprojecten die bijdragen tot het welzijn van het kind en zijn gezin.

Meer veten

Milieuvriendelijk,
tot op de pagina!

U surft op een ecologisch ontworpen site om de impact op het milieu te beperken. Meer weten.